Polityka Prywatności
Szanowni Państwo,
Zawiadamiamy, że w związku z działaniami prowadzonymi przez nasze Call Center dochodzi do zbierania i wykorzystywania informacji na Państwa temat. Dane te stanowią tzw. dane osobowe i podlegają prawnej ochronie, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej RODO). Poniżej opisujemy zasady, na jakich prowadzone jest to przetwarzanie oraz zawiadamiamy o przysługujących Państwu prawach . Prosimy o uważną lekturę. Polityka prywatności jest w trakcie dostosowywania w celu jak najlepszej ochrony Państwa danych.
I. Klauzula informacyjna - Formularz Kontaktowy
- Podmiotem odpowiedzialnym za ochronę informacji o Państwu podanych w formularzu kontaktowym (zarówno na stronie głównej, jak i w zakładce “kontakt” (tzw. Administratorem danych osobowych) jest Call Center Pro Konrad Kwiatkowski z siedzibą przy ul. Pustułeczki 2/2, 02-811 Warszawa.
- Z Administratorem możecie się Państwo kontaktować telefonicznie, na numer (22) 100 12 40, pocztą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie, na wskazany powyżej adres siedziby.
- Dane będą przetwarzane w celu procesowania Państwa zapytania.
- Jeżeli Państwa zapytanie dotyczy możliwości nawiązania współpracy, podstawą prawną jest Art. 6. Ust 1. Lit. b RODO, a więc zasada, która głosi, że stosowanie danych osobowych jest dozwolone jeżeli jest niezbędne w celu zawarcia umowy lub do podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy.
- Okres przechowywania takich zapytań określa się następująco:
- W przypadku braku zawarcia umowy (rozmowy przerwane, zawieszone), dane usuwane są po 6 miesiącach licząc od daty ostatniego kontaktu z Państwa strony;
- W przypadku braku możliwości zawarcia współpracy (np. jeżeli nie świadczymy usług, o które Państwo zapytujecie), dane usuwane są niezwłocznie po wyjaśnieniu sprawy (przeważnie nie później niż w przeciągu miesiąca);
- W przypadku zawarcia umowy, dane przechowywane są przez cały okres trwania współpracy, a następnie przez okres ewentualnych roszczeń z tytułu tej współpracy.
- Jeżeli Państwa zapytanie dotyczy funkcjonalności naszej strony www lub pytań albo wniosków związanych z naszymi usługami, których jesteście Państwo odbiorcami, działania w celu zapewnienia możliwie najwyższego poziomu świadczonych usług i profesjonalną obsługę naszych klientów uważamy za nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Dane osobowe zawarte w zapytaniach będą procesowane przez czas potrzebny do obsługi tych zapytań, a w przypadku skarg lub jeżeli wystąpi podejrzenie roszczeń, również przez okres, w którym roszczenia te mogą nastąpić.
- W obu powyższych przypadkach, podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi Państwa zgłoszenia. Jeżeli Państwa zapytanie dotyczyłoby działań, które realizujemy w imieniu któregoś z naszych klientów, informacje zawarte w tym zapytaniu mogą być przez nas przekazane temu klientowi.
- Administrator wspiera się pomocą profesjonalnych podmiotów świadczących usługi IT.
- Przysługuje Państwu prawo do dostępu do treści danych, ich poprawiania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych.
- Państwa dane mogą być przekazywane do krajów trzecich w ramach usług chmurowych Google LLC. Google LLC Przystąpił do programu EU-US-Privacy Shield w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych i posiada certyfikację bezpiecznego przetwarzania danych.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
II. Klauzula informacyjna – Formularz Rekrutacyjny
- Podmiotem odpowiedzialnym za ochronę informacji o Państwu, w przypadku wysłania aplikacji przez naszą stronę(tzw. Administratorem danych osobowych) jest Call Center Pro Konrad Kwiatkowski z siedzibą przy ul. Pustułeczki 2/2, 02-811 Warszawa.
- Z Administratorem możecie się Państwo kontaktować telefonicznie, na numer (22) 100 12 40, pocztą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie, na wskazany powyżej adres siedziby.
- Dane będą przetwarzane w celu uwzględnienia Państwa kandydatury w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Administratora.
- Okres, przez który będziemy wykorzystywać informacje na Państwa temat nie będzie dłuższy niż sześć miesięcy.
- W związku z nowelizacją Kodeksu pracy, proces rekrutacyjny opiera się o dwie podstawy prawne.
- Pierwszą okolicznością, która uzasadnia stosowanie informacji na Państwa temat, jest konieczność podjęcia tych działań w celu wywiązania się z obowiązku prawnego, który na nas ciąży (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Obowiązek ten nakłada na nas Kodeks Pracy, w art. 22¹ § 1. Wymagane przez prawo jest stosowanie następujących danych:
- imię (imiona) i nazwisko;
- data urodzenia;
- dane kontaktowe wskazane przez Państwa w CV;
- wykształcenie;
- kwalifikacje zawodowe;
- przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
- Jeżeli Państwa CV zawiera dodatkowe dane, podstawą ich stosowania jest Państwa dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a w przypadku informacji o niepełnosprawności, również art. 9 ust. 2 lit. a RODO).
- Zgodę tą wyrażacie Państwo poprzez podjęcie działania polegającego na przesłaniu do nas CV zawierającego te dodatkowe informacje.
- Zgodę tą można wycofać w dowolnym momencie, co nie jest równoznaczne z rezygnacji z udziału w naborze.
- W celu zapewnienia, że szybko usuniemy dodatkowe dane zawarte w Państwa CV, w przypadku wycofania Państwa zgody, bardzo prosimy o takie skomponowanie CV, aby te dane były oddzielone od danych wymaganych.
- Przysługuje Państwu prawo do dostępu do treści danych, ich poprawiania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych oraz wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, w dowolnym momencie.
- Państwa dane mogą być przekazywane do krajów trzecich w ramach usług chmurowych Google LLC. Google LLC Przystąpił do programu EU-US-Privacy Shield w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych i posiada certyfikację bezpiecznego przetwarzania danych.
- Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Decyzje w procesie rekrutacyjnym nie są podejmowane w sposób zautomatyzowany.
- Podanie danych wymaganych przepisami prawa (wskazanych w ust. 6) jest obowiązkowe, konsekwencją ich niepodania jest niemożliwość udziału w rekrutacji.
- Podanie danych dodatkowych jest dobrowolne - informacje te ułatwią nam proces selekcji kandydatów.
III. Cookies
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu Call Center Pro Konrad Kwiatkowski z siedzibą pod adresem Pustułeczki 2/2, 02-811 Warszawa
- Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb (chodzi o parametry takie, jak typ i wersja przeglądarki, rozdzielczość ekranu, zainstalowane wtyczki, wybór języka, zapamiętanie faktu wyświetlenia zawiadomienia o plikach cookies, przechowywania informacji o Państwa zgodzie na zapis cookies itp.);
b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
c) utrzymania ciągłości sesji (rozpoznania, że pomimo przechodzenia między zakładkami, nadal jesteście Państwo jedną osobą). - W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
b) pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
c) „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
d) „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.; - W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej)
- Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
IV. Proces zbierania informacji na Państwa temat oraz nawiązywania kontaktu telefonicznego
- Wszystkie informacje zawarte w niniejszej nocie możecie Państwo również uzyskać telefonicznie, w czasie rozmowy z konsultantem.
- Podmiotem odpowiedzialnym za ochronę informacji o Państwu na tym etapie (tzw. Administratorem danych osobowych) jest Call Center Pro Konrad Kwiatkowski z siedzibą przy ul. Pustułeczki 2/2, 02-811 Warszawa.
- Z Administratorem możecie się Państwo kontaktować telefonicznie, na numer (22) 100 12 40, pocztą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie, na wskazany powyżej adres siedziby.
- Kontakt telefoniczny z naszym konsultantem jest prawdopodobnie pierwszym Państwa kontaktem z naszą firmą. Informacje, które posiadamy na Państwa temat zostały przez nas zakupione od firmy Bisnode Polska sp. z o.o..
- Usługi, które świadczymy, polegają na poszukiwaniu osób zainteresowanych usługami naszych zleceniodawców i pozyskiwaniu zgód tych osób na późniejsze przedstawienie im oferty.
- Konsultant, rozmawiając z Państwem, przekaże każdorazowo, w imieniu jakiego podmiotu prosi o Państwa zgodę.
- Rozmowy, które z Państwem prowadzimy, są nagrywane, a nagrania te również zawierają dane osobowe.
- Służą one do udokumentowania Państwa ewentualnej zgody jak również, pomagają nam analizować przebieg konwersacji i udoskonalać nasze usługi.
- Zgodnie z RODO, działamy w tak zwanym prawnie uzasadnionym interesie Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Oznacza to, że stosujemy informacje o Pani / Panu bo są niezbędne do nawiązania kontaktu i pozyskania ewentualnej zgody oraz dlatego, że są nam konieczne do doskonalenia sposobu prowadzenia rozmów.
- W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na przedstawienie oferty naszego klienta, Państwa dane zostaną przekazane (udostępnione) temu klientowi. Zasady ich dalszego wykorzystywania opisano poniżej.
- Wszyscy nasi klienci zarejestrowani są na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego, co oznacza, że również zobowiązani są chronić Państwa prywatność i przestrzegać RODO.
- Planujemy przechowywać Państwa dane przez okres niezbędny nam do nawiązania z Państwem kontaktu oraz późniejszej analizy przebiegu rozmowy. Zajmie nam to nie więcej, niż rok.
- W przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na kontakt marketingowy, nagranie naszej rozmowy stanowić będzie dowód, że wolno nam przedstawić Państwu ofertę i będziemy musieli je przechowywać tak długo, jak długo ta zgoda będzie ważna.
- Z uwagi na fakt, że zebraliśmy Państwa dane osobowe, przysługują Państwu następujące prawa:
- Prawo do sprostowania i aktualizacji danych osobowych;
- Prawo dostępu do swoich danych i uzyskania ich kopii;
- Prawo do bycia zapomnianym, czyli do wezwania nas abyśmy usunęli Pani / Pana dane;
- Prawo do ograniczenia przetwarzania;
- Prawo do przenoszenia danych;
- Prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
- Może też Pani / Pan złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Nie profilujemy naszych rozmówców.
V. Przedstawienie oferty w imieniu klienta Call Center Pro
- Jeżeli wyraziliście Państwo zainteresowanie zapoznaniem się z ofertą naszego klienta i udzieliliście nam zgody na jej przedstawienie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 172 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne), ten klient staje się odpowiedzialny za bezpieczeństwo danych na Państwa temat. Od tego momentu bowiem to on decyduje o celach, w jakich wykorzystywane są Państwa dane osobowe, co czyni go tzw. Administratorem.
- Wówczas konsultant Call Center Pro działa już wyłącznie na polecenie i pod nadzorem tego klienta.
- Pełnimy wtedy rolę tzw. podmiotu przetwarzającego (art. 4 ust. 8 RODO) czyli przetwarzamy Państwa dane w imieniu naszego klienta.
- Klient ten zachowuje pełną kontrolę nad sposobem postępowania przez nas z informacjami na Państwa temat (art. 28 RODO).
- Klient ten jest również zobowiązany zawiadomić Państwa o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych.